Motocyklowe łańcuchy napędowe RK są produkowane przez jednego z najbardziej zasłużonych japońskich producentów łańcuchów firmę RK Takasago Chain, których produkty trafiają w wielu przypadkach na pierwszy montaż głównie do motocykli produkcji japońskiej. Łańcuchy RK są ponadto używane przez liczne teamy wyścigowe w zawodach rangi Moto GP, Dakar i wielu innych.
Motocyklowe łańcuchy napędowe RK są produkowane przez jednego z najbardziej zasłużonych japońskich producentów łańcuchów firmę RK Takasago Chain, których produkty trafiają w wielu przypadkach na pierwszy montaż głównie do motocykli produkcji japońskiej. Łańcuchy RK są ponadto używane przez liczne teamy wyścigowe w zawodach rangi Moto GP, Dakar i wielu innych.
RK ZXW:
NOWOŚĆ 2017. Nowa generacja łańcuchów napędowych przeznaczona do zastosowań w motocyklach klasy Super Bike oraz w motocyklach sportowych i turystycznych dużej mocy. W chwili obecnej RK ZXW to najmocniejszy łańcuch na świecie. Stosowany na pierwszym montażu w wielu najmocniejszych motocyklach. Uszczelnienie XW-ring gwarantujące wydłużenie żywotności łańcucha. W stosunku do łańcucha O-ringowego wynosi ono nieco ponad 50%. Łańcuchy serii ZXW występują w różnych kolorach wykończenia. Łańcuchy przyporządkowano do motocykli.
Metalowe tarcze pośrednie sprzęgła powinny zostać wymienione w przypadku wygięcia którejkolwiek z nich, bądź przebarwienia, wynikającego z przegrzania.Instalowanie nowych tarcz ciernych w przypadku występowania któregokolwiek z wyżej opisanych zdarzeń, będzie skutkowało niewłaściwą pracą sprzęgła.Zestaw zawiera odpowiednią ilość tarcz do konkretnego...
Komplety łożysk główki ramy All Balls zawierają wszystkie elementy do przeprowadzenia remontu. Fotografia przedstawia pełny skład kompletu.Prosimy zwrócić uwagę, że niekiedy wymiana łożyska może wymagać zastosowania specjalistycznych narzędzi. Uszczelniacze zabezpieczające przed kurzem należy zawsze wymienić na nowe, o ile producent motocykla takie...
System sprawdza się zarówno w codziennym użytkowaniu jak i w sporcie amatorskim i zawodowym. Pozwala na błyskawiczne opróżnienie silnika i przygotowanie go do napełnienia nowym olejem.Podstawowe cechy i zalety:- brak kontaktu z przepracowanym olejem,- brak ryzyka oparzenia się,- zawór spustowy pozostaje zawsze bezpiecznie zamknięty,- możliwość podłączenia...
Magnetyczna śruba spustu oleju w wersji RACING.- wykonano z aluminium lotniczego,- magnes Alnico 5 LNG44,- możliwość założenia drutu zabezpieczającego,- wykończenie: anodowana,- kolor: jak w nazwie towaru.UWAGA! W zestawie nie ma podkładki uszczelniającej!
Otwory na nakrętkach Race Spec umożliwiają dodatkowe użycie drutu zabezpieczającego.Wykonane z wysokowytrzymałego aluminium lotniczego. - Kolor anodowanyDo 60% lżejszy od stali.Gwint nakrętki wykonany jest ze stali nierdzewnej DTD734.Uwaga: Zalecany jest moment obrotowy max 44 Nm!
Chłodnica wody JMP. Zamiennik chłodnicy oryginalnej.- zmodyfikowany względem chłodnicy oryginalnej kształt lameli,- idealna do wysokoobciążonych silników motocyklowych,- ręcznie spawana i polerowana,- każda sztuka przechodzi próbę ciśnieniową,- podłączenia identyczne jak w chłodnicy oryginalnej.
Śruba tarczy hamulcowej JMP Bolt
Wykonane z wytrzymałego tytanu klasy lotniczej 6AL4V(Grade 5), który oferuje następujące zalety:
- doskonała odporność na korozję
- Przewyższa klasę 8.8 dla stali
- 42% lżejszy od stali
Wszystkie tarcze hamulcowe TRW, zarówno do skuterów jak i cięższych motocykli, posiadają odpowiednie świadectwo homologacji, uprawniające do użycia ich w ruchu po drogach publicznych.Tarcze hamulcowe TRW wykonano z najwyższej jakości stali, która gwarantuje równomierne nagrzewanie się jej na całej powierzchni, co ułatwia szybką adaptację termiczną...